دیگر مجبور خواهید بود تبلیغات اینستاگرام را تا آخر ببینید!

اینستاگرام ممکن است با قابلیت Ad Breaks کاربران خود را به‌سمت تیک تاک سوق دهد.

دیگر مجبور خواهید بود تبلیغات اینستاگرام را تا آخر ببینید!

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان و براساس گزارش زومیت، براساس گزارش کاربران در ردیت، اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Ad Breaks است که کاربران را مجبور می‌کند برای ادامه‌ی اسکرول‌کردن در فیدها، ابتدا تبلیغات ۳ تا ۵ ثانیه‌ای را تماشا کنند. این تبلیغات باعث اختلال در گشت‌وگذار کاربران در فضای اینستاگرام خواهد شد.

متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، همیشه برای ادامه‌ی بقا خود تا حدودی به تبلیغات متکی بوده؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد وجود چالش‌هایی همچون قوانین سختگیرانه‌تر برای حفظ حریم خصوصی و ظهور تیک‌ تاک باعث شده است تا دست‌به‌دامان قابلیت‌های جدید شود.

اینستاگرام همیشه با واردکردن تبلیغات به فیدها موفق شده است که پست‌های تحت‌ حمایت اسپانسرها را شبیه‌ به محتواهای عادی جلوه دهد و از این‌ طریق تبلیغات را وارد محتواهای خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید