کماندار آبیکی در یونیورسیاد دانشجویان جهان به میدان می رود

دانشجوی کماندار آبیکی مرداد ماه امسال در سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که در کشور چین برگزار می شود، در رشته تیراندازی با کمان به میدان می رود.

کماندار آبیکی در یونیورسیاد دانشجویان جهان به میدان می رود

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان از آبیک، هادی نیا کماندار آبیکی از نهم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در اردوی تمرینی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده، حضور یافته است.  این کماندار آبیکی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) از هفتم تا 17 مرداد در چین برگزار می شود و بنده اوایل مرداد ماه به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان به این کشور اعزام می شوم.  هادی نیا که افتخارات متعدد قهرمانی کشوری در رده های سنی زیر 18 سال، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود به ثبت رسانده، افزود: عضو تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان کشور و نیز نفر ذخیره تیم ملی بزرگسالان هستم.

وی که از اواخر سال 93 رشته تیراندازی با کمان در رشته کامپوند را آغاز کرده، بیان کرد: سال 94 به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم، سال 99 به تیم ملی دانشجویان دعوت شدم. سال 1400 در اردوی تیم ملی دانشجویان بودم و در سال 1401 هم دو دوره به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شدم. این کماندار افزود: در اردوی تیم ملی دانشجویان که به تازگی برگزار شد، شرکت کردم و در اردوی بعدی در تیم ملی که متعاقبا اعلام می شود، حضور می یابم. گفتنی است، رتبه کشوری کماندار آبیکی در سال گذشته 6 ایران بوده و امسال هم در حال جمع بندی امتیازات خود است تا رتبه سال 1402 وی مشخص شود. هادی نیا دانشجوی رشته لجستیک مواد غذایی و عضو تیم کشتی پتروپالایش بیلیش تاکستان نیز است که این تیم سال گذشته در رقابت های کشتی لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافته بود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید