اجرای پروژه مدیریت دانش اولویت امسال استانداری یزد است

معاون استاندار یزد گفت: استانداری یزد از پروژه مدیریت دانش به عنوان یک ضرورت حمایت می‌کند و یکی از مهمترین اولویت های کاری استانداری اجرای دقیق این پروژه است.

اجرای پروژه مدیریت دانش اولویت امسال استانداری یزد است

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان در یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، در جریان دیدار محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مرتضی حسنی، دبیر کمیته مرکزی مدیریت دانش وزارت کشور در خصوص اجرای پروژه مدیریت دانش، اظهار کرد: اجرای پروژه مدیریت دانش در سطح ادارات و نهادها یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: دانش حل مسائل استان به صورت پراکنده و ضمنی در ذهن نخبگان وجود دارد و می‌توان با شناسایی و تجمیع تجارب موجود و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه مواجهه با مسائل در سطح استان و کشور دست یافت.

شاه حسینی گفت: طرح استخراج و مستندسازی تجارب بازنشستگان و طراحی و استقرار سامانه فرآیندی مدیریت دانش در استان یزد به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

معاون استاندار یزد همچنین از تلاش‌های مرکز مطالعات راهبری و آموزش وزارت کشور در ایجاد چهارچوب حاکمیتی مدیریت دانش و توسعه ساختار راهبری و اجرایی مدیریت دانش در سطح استان‌ها تقدیر و بر آمادگی استانداری یزد در حمایت کامل از برنامه‌های مدیریت دانش تاکید کرد.

وی موضوع آب را مهمترین اولویت استان دانست و ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار داشت: استانداری یزد آمادگی دارد تا از نظرات نخبگان در طرح «شناسایی منابع دانشی در حوزه کشاورزی پایدار و مدیریت بهره‌ور منابع آبی کشور» حمایت کند.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید