الهیان: رهبر انقلاب با نامگذاری اقتصادی سال‌های اخیر اقدامات راهبردی در حل مشکلات معیشتی مدنظر داشته‌اند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری اقتصادی چند سال اخیر، اقدامات راهبردی را در حل مشکلات معیشتی مردم مدنظر داشته‌اند.

الهیان: رهبر انقلاب با نامگذاری اقتصادی سال‌های اخیر اقدامات راهبردی در حل مشکلات معیشتی مدنظر داشته‌اند

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شرکت عمرانی کارکنان ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت شریف ایران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام سال «مهار تورم، رشد تولید»،  اظهار کرد: نکته مهم در نامگذاری‌های رهبر انقلاب، تأکید و توجه معظم‌له بر رفع مشکلات معیشتی مردم است و این نشانگر این است که رهبر انقلاب در مقام گفتار و عمل در خصوص حل مشکلات اقتصادی، به‌خصوص معیشتی مردم اقدامات راهبردی را مدنظر داشته و مسئولین نیز در این مسیر مورد تذکر و مطالبه ایشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی و تأکید ایشان بر استحکام بنیه درونی نظام اسلامی و ملت ایران، افزود: دشمنان این نظام اسلامی باید بپذیرند که در این ۴۳ سال توطئه و سناریوهای بی‌ثبات کردن ایران، از حضور قوی، متحد و برخوردار از عقاید اصیل ملت ایران شکسته خورده و باید در سیاست‌های خود بازنگری داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به تأکید رهبر انقلاب بر همکاری با کشورهای اروپایی به شرط عدم تکرار سیاست‌های آمریکا اشاره داشت و اذعان کرد: مجلس با تکیه بر ظرفیت دیپلماسی پارلمانی فعال و قاعده‌مند، به‌طور قطع بسترهای مؤثری را در توسعه روابط دوجانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دولت‌های همسایه و همچنین در سطح فرامنطقه‌ای با دول مستقل در مقام عمل فراهم خواهد کرد.

الهیان در خصوص دغدغه  و انتظار رهبر انقلاب نسبت به وظیفه قانونگذاری مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در جامعه نظام‌مند هریک از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که نمایندگان مجلس با عنایت به این انتظارات رهبر انقلاب در مسیر حرکت منسجم قوای سه‌گانه و تحقق انطباق قوانین و سیاست‌های کلی نظام توجه لازم را مبذول داشته و هرگونه اصلاح و تغییر در روند قانونگذاری را طبق قانون مدنظر قرار می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار کرد: به دلیل تلاقی این دو مناسبت مذهبی و ملی، رنگ و بوی برنامه‌های امسال ملت از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

الهیان با بیان نقش معنوی روزه در تلطیف روح و تقویت اراده، افزود: رمضان ظرف ۳ حقیقت روزه، شب قدر و قرآن است مکه انشاءالله ملت ایران بتوانند از ثواب و آثار عظیم آن بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید