سفره افطاری ساده در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) در ساری پهن شد +فیلم

مسؤول قرارگاه جهادی مالک شهرستان ساری به بیان جزئیاتی از برپایی سفره افطاری ساده برای هشتمین بار با عنوان سفره عاشقی ۸ در شهر ساری در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) پرداخت.

سفره افطاری ساده در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) در ساری پهن شد +فیلم

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان از ساری، سفره‌های افطاری در ایام ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته به‌دلیل وجود ویروس منحوس کرونا لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت محدود برپا می‌شد، اما در سال جدید سفره‌های افطاری حتی در سطح شهر نیز پهن می‌شود. به مهمانی ویژه‌ای دعوت شدیم، عنوانش ویژه برنامه سفره افطاری در شب میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پارک دانشجوی مرکز استان است، البته این ایستگاه پذیرایی از ابتدای ماه رمضان پهن شده اما امشب ویژه‌تر، در گوشه ای پنج گوسفند آماده ذبح کردن بودند و مراسم نورافشانی برپا بود.

به هنگام اذان مغرب جمعیت زیادی اطراف موکب را پر کرده بود، طبق برنامه ۸۰۰ پرس غذای گرم و افطاری ساده بین مردم شهر توزیع خواهد شد البته این ایستگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان برپا شد، حضور کودکان و نوجوانان در کمک به خادمان موکب قرارگاه جهادی مالک برجسته بود. مرتضی حاجی مسؤول قرارگاه جهادی مالک در ساری در حاشیه برگزاری این مراسم افطاری، با بیان اینکه این قرارگاه از سال ۱۳۹۴ و در لبیک به سخنرانی مقام معظم رهبری نماز خطبه عید و فطر در رابطه با برگزاری افطاری‌های ساده در خیابان‌ها، معابر و مساجد فعالیتش را آغاز کرد، گفت: در حال حاضر برای هشتمین بار سفره‌های عاشقی هشت در مرکز استان پهن شد. وی افزود: این اقدام با کمک نذورات مردمی با عنایت خداوند، امام حسن مجتبی (ع) و امام علی (ع) همه ساله ضمن برگزاری مراسمی در این مکان انجام می‌شود.  حاجی همچنین یادآور شد: گروه جهادی مالک با حدود ۵۵ عضو جوان ساروی با تشکیل یک مرکز نیکوکاری تاکنون اقدامات زیادی همچون؛ تولید ماسک، پخش و پخت غذا، کمک به نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع قربانی در عید قربان، کمک در ساخت مسکن نیازمندان و غیره را در کارنامه دارد و امیدواریم بتوانیم همه ساله ایستگاه دیگری به این ایستگاه افطاری ساده اضافه کنیم. در ادامه، حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو شهرستان ساری نظرمان را جلب کرد، چرا که در کنار جوانان این قرارگاه جهادی مشغول فعالیت بود.

دیدگاهتان را بنویسید