شناسایی بیش از ۶۵۰۰ مشترک بدمصرف در سطح استان فارس

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از اعمال راهکارهای تشویقی و تنبیهی برای مدیریت مصرف گاز طبیعی خبر داد. وی همچنین از شناسایی 6650 مشترک بدمصرف در سطح استان خبر داد.

شناسایی بیش از ۶۵۰۰ مشترک بدمصرف در سطح استان فارس

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان از شیراز، علی اکبر میدان شاهی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف گاز طبیعی در سطح استان گفت: بر اساس اعلام مرکز ملی دیسپاچینگ، مشترکان خانگی که در پلکان های 11 و 12 قرار می گیرند به عنوان افراد پرمصرف قلمداد شده و اخطار مدیریت مصرف دریافت می کنند.

او خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی تمامی اهالی استان شد و بیان داشت: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، اشتراک گاز افراد پرمصرف با اطلاع قبلی قطع خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با ارایه آمار و ارقامی که نشان از پایش دقیق مصرف مشترکان دارد، اظهار داشت: در سطح استان فارس 6650 مشترک خانگی بدمصرف شناسایی شده است و به آنها اخطار داده شده تا ظرف مدت 10 روز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.

میدان شاهی با بیان این که دستیابی به شبکه پایدار گاز نیازمند همکاری یکایک مشترکان است، بیان کرد: 53 مورد از مشترکان به اخطارهای مدیریت مصرف توجهی نکردند و اقدامات لازم در جهت قطع گاز آنها با اخطار قبلی صورت گرفت. این مشترکان عموما از جریان گاز طبیعی برای گرمایش استخر و جکوزی در ویلاها استفاده می کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در ادامه با تشریح برخی از راهکارهای تشویقی افزود: چنانچه مشترکین بخش خانگی نسبت به کاهش مصرف نسبت به سال گذشته اقدام کنند، به ازای هر یک درصد کاهش مصرف در حجم گاز از سه درصد تخفیف در صورتحساب گازبها برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید