نماینده شاهرود: سفرهای استاندار سمنان به روستاها مشکلات مردم را رفع می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استاندار سمنان به روستاهای این استان، سبب رفع مشکلات مردم می‌شود.

نماینده شاهرود: سفرهای استاندار سمنان به روستاها مشکلات مردم را رفع می‌کند

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان از سمنان، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در هفتاد و ششمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره که با حضور محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با مردم روستای زرگر از توابع بخش بسطام برگزار شد، اظهار کرد: در سال جدید با تدبیر مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری، چالش‌ها در حال تبدیل‌ شدن به فرصت است.

وی با بیان اینکه سفرهای استاندار سمنان به روستاها مشکلات مردم را رفع می‌کند، تصریح کرد: با حضور استاندار سمنان در قریب به اتفاق روستاهای شهرستان‌های شاهرود و میامی حاضر شده و با مردم نجیب این دو شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرده‌ایم.‌ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدارهای مردمی، پیش از آن که برای مردم مفید باشد؛ برای مسؤولان‌ اهمیت داشته و مورد نیاز است، تصریح کرد: مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستا، مشکل نانوایی، آنتن‌دهی تلفن همراه و.. در روستای زرگر برطرف می‌شود.

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز با بیان اینکه کاروان خدمت همواره یکی از برنامه‌های مستمر و مداوم استاندار سمنان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران این استان مطالبات مردم روستای زرگر را هر چه سریع‌تر محقق کنند. پایان پیام/74007/س/

دیدگاهتان را بنویسید