همه متولی تحقق مهار تورم و رشد تولید هستیم

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: همه مردم متولی به تحقق رسیدن شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید هستند.

همه متولی تحقق مهار تورم و رشد تولید هستیم

حبیب اله جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار شرکت عمرانی کارکنان در فیروزآباد ضمن تبریک سال نو با اشاره به شعار سال جدید اظهار داشت: رفع مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جز با تلاش و همت جهادی، پیگیری مجدانه و  همدلی  و همکاری همه دستگاه‌ها میسر نیست.

وی  بر لزوم تلاش مدیران دستگاه‌ها برای تحقق شعارسال تاکید کرد و افزود:  بیش از یک دهه است که حوزه اقتصادی موضوع شعار سال قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: این شعار جنبه تبلیغاتی ندارد و بر  اساس چشم انداز کشور و در امتداد شعار سال گذشته توسط رهبری تعیین می‌شود تا  به افق پیش‌بینی شده برسد.

جمشیدی اضافه کرد: همه مدیران در حدود وظایف و اختیارات خود باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و برای رفع موانع تولید اقدام کنیم.

وی بیان کرد: در واقع رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری‌های سال در نظر دارند تمام اذهان، اندیشه‌ها و امکانات کشور را به سمت حل مسائل اقتصادی فراخوانند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: بدون تردید تولید برای شکوفایی و در سفره مردم دیده شدن، با موانع جدی روبه‌رو است که باید برای رفع آن‌ها با حداکثر توان تلاش کرد.

شعار سال، هم هدف و هم وظیفه را مشخص می‌کند

جمشیدی ادامه داد: حس مسؤولیت و مسئولیت‌پذیری نامگذاری سال‌ها دارای اهمیت زیادی است، چون هم هدف و هم وظیفه را مشخص می‌کند.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: در این راستا همه حوزه‌های صنعت معدن، کشاورزی، اصناف و بازار، مشاغل مختلف و تمامی احاد جامعه موضوع مهار تورم و رشد تولید را با جدیت پیگیری خواهند کرد؛ چراکه تحقق این موضوع نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و مردم دارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاهتان را بنویسید