حواشی دیدار نساجی پرسپولیس| از حضور بازیگر سینما تا بنر جالب «هفتکلی‌»ها تا درگیری هواداران دو تیم + عکس

پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس استادیوم شهید وطنی قائمشهر حواشی جالبی را به خود دیده است.

حواشی دیدار  نساجی پرسپولیس| از حضور بازیگر سینما تا بنر جالب «هفتکلی‌»ها تا درگیری هواداران دو تیم + عکس

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان از قائمشهر؛ دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد. اما حواشی پیش از آغاز این دیدار هم کم نبوده است. * از ساعت ۱۴ درب ورزشگاه به روی هواداران دو تیم باز شد. * هواداران دو تیم از ساعات ابتدایی صبح امروز اطراف ورزشگاه حضور داشتند. * برخی از هواداران پرسپولیس از شب گذشته جلوی استادیوم مستقر شده بودند. * بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در جایگاه ویژه حضور داشت.

 

  * هواداران خوزستانی عاشق پرسپولیس نیز خودشان را به ورزشگاه وطنی قائمشهر رساندند و با در دست داشتن بنری به فاصله خوزستان تا قائمشهر اشاره کردند.

  * در حالی که بخشی از ورزشگاه مختص هواداران پرسپولیس بود، اما هواداران پرسپولیسی جایگاه مربوط به نساجی را تصرف کردند که این موضوع باعث دلخوری هواداران نساجی شد و همین موضوع سبب شد دقایقی هواداران دو تیم به درگیری لفظی بپردازند که با دخالت یگان ویژه این موضوع برطرف شد. * ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی در واکنش به حضور بیش از اندازه پرسپولیسی‌ها، اعتراض داشت و اعلام کرد تا زمانی که این موضوع کامل برطرف نشود، اجازه بازی نخواهیم داد. * تماشاگران پرسپولیس در اقدامی جالب در دقایقی به تشویق نساجی پرداختند. عکس : سیاوش اسدالله نیا  پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

دیدگاهتان را بنویسید