بازیگران ترکیه‌ای این فیلم به ایران می‌آیند

پخش‌کننده فیلم «مست عشق» از برنامه‌ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارجی آن در کشورمان خبر داد.

بازیگران ترکیه‌ای این فیلم به ایران می‌آیند

به گزارش شرکت عمرانی کارکنان،در پی اعلام تاریخ اکران عمومی فیلم «مست عشق» حسن فتحی که محصولی مشترک از ایران و ترکیه است، علی سرتیپی – مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه نسخه مورد نظر کارگردان و تهیه‌کننده اکران خواهد شد، بیان کرد: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

او یادآور شد:‌برنامه‌ریزی اولیه برای اکران فیلم از اواخر فصل بهار بود که بنا به تصمیم دوستان از همین ماه روی پرده می‌رود و شاید به همین دلیل یکی دو هفته دیرتر اکران «مست عشق» در ترکیه آغاز شود. به گفته سرتیپی بعد از اکران «مست عشق» در ایران و ترکیه، پخش بین المللی آن که برعهده شرکت ترکیه‌ای است آغاز خواهد شد.

ایسنا نوشت: او در پاسخ به اینکه با توجه به حضور بازیگرانی سرشناس از ترکیه همچون هانده ارچل، آیا برنامه‌ریزِ‌ی برای حضور آن‌ها در ایران انجام شده است، گفت: قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد و به محض نهایی شدن درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید