عاشوری: با شنیدن اسم استقلال و پرسپولیس یاد اشتباهات داوری می‌افتیم!

هافبک گل گهر گفت: هر وقت اسم استقلال یا پرسپولیس می‌آید می‌گوییم ممکن است یک پنالتی اشتباه بگیرند یا گل ما را قبول نکنند!

عاشوری: با شنیدن اسم استقلال و پرسپولیس یاد اشتباهات داوری می‌افتیم!

علی اصغر عاشوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی شرکت عمرانی کارکنان، در خصوص شرایط تیم گل گهر سیرجان، اظهار داشت: با توجه به تغییرات زیادی که تیم ما داشته، درحال رسیدن به ثبات است. هم سرمربی عوض شده و هم اینکه 12-11 بازیکن رفتند. 2 تغییر خیلی بزرگ بوده و مطمئنا به زمان نیاز است تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. وی افزود: تعطیلات کمک کرد تا هماهنگی نسبی در تیم ایجاد شود. مربی ما خیلی دوست دارد که فوتبال بازی کنیم و از کارمان لذت ببریم. خیلی به این مساله اهمیت می‌دهد. اینطور نیست که فقط به کار دفاعی بپردازد. اتفاقا برنامه‌های هجومی او بیشتر از برنامه‌های دفاعی است.  هافبک گل گهر در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم در حمله عملکرد خیلی خوبی دارد اما در دفاع متزلزل بوده، گفت: در چند بازی اول ساختار دفاعی خیلی خوبی داشتیم و گل‌های کمی خوردیم اما پس از ان شاید در چند بازی مانند بازی با هوادار یا پرسپولیس تمرکز دفاعی‌مان، کمتر بود و گل خوردیم. بازی با هوادار که 3 گل خوردیم بازی خاصی بود و اشتباهات فردی رخ داد. نه، در دفاع هم ساختار خوبی داریم. بااینحال شاید برای بعضی موارد نیاز به تمرین بیشتری داشته باشیم. عاشوری درمورد تعدد حملات گل گهر در مسابقات مانند 3گلی که به هوادار زدند یا قبل از آن که به پرسپولیس گل زدند اما قبول نشد درحالیکه حتی یک امتیاز از آن بازی هم می‌توانست تاثیر خوبی در ادامه راهشان داشته باشد، عنوان کرد: صددرصدر همینطور است. حتی یک مساوی مقابل پرسپولیس هم می‌‌توانست تاثیر زیادی روی شرایط ما داشته باشد. همیشه تاکتیک‌ها و برنامه‌های بازی رو به جلو را تمرین می‌کنیم و این مساله مطمئنا در بازی‌ها هم تاثیر زیادی می‌گذارد. هافبک گل گهر افزود: ضمن اینکه بازیکنان هجومی زیاد و خوبی در تیم داریم که این مساله خودش تیم را رو به جلو می‌برد. بازیکنان خارجی خوبی هم داریم. اریک باگناما، تورس و میشل تی‌ورده می‌توانند در آینده کمک بیشتری هم به تیم داشته باشند. در این بین تورس به هماهنگی بیشتری رسیده، چند گل زد و بازیکن ماه هم شد. امیدوارم روند خوب بازیکنان خارجی تیم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اینکه یکی از مهره‌های هجومی گل گهر خودش است و امسال چه شرایطی دارد، گفت: خداراشکر شرایط کل بازیکنان تیم خوب است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اوزونیدیس خیلی تاکید دارد کارهایی که در تمرین انجام می‌دهیم را در بازی هم به خوبی پیاده کنیم. روی فیلم بازی‌ها هم نکاتی که قبلا گفته بود را نشان می‌دهد و می‌بینیم که همان نکات اتفاق افتاده‌اند.  بازیکن گل گهر درمورد کار کردن با سرمربی یونانی، اظهار داشت: او خیلی به بازیکنان اهمیت می‌دهد. امسال بازیکنان جوان زیادی داریم که آن‌ها هم خیلی اهمیت می‌دهد. به عنوان مثال پس از یک بازی که برده بودیم، در تمرین فردا که بازیکنان اصلی ریکاوری می‌کردند و بازیکنان جوان یا کمتر بازی کرده‌ها در تمرین بودند، اوزونیدیس خودش داخل زمین بود و نکات فنی را به تک تک نفرات یادآوری می‌کرد. عاشوری تصریح کرد: اوزونیدیس به صورت جدی پیگیر یادگیری بازیکنان است و این نکته خیلی مثبتی برای همه به خصوص بازیکنان جوان تیم خیلی کمک می‌کند. در واقع می‌توان گفت او یک معلم است. با اینکه در تمرین خیلی جدی است اما قبل یا بعد تمرین با بچه‌ها رفتار خیلی خوب و گرمی دارد. وی درمورد بازی پیش رو مقابل شمس آذر، گفت: شمس آذر تیم خیلی خوبی است. مقابل استقلال نشان دادند تیمی جنگنده و جانداری هستند. بازی خیلی سختی داریم. امیدوارم با دست پر از این بازی برگردیم. هافبک گل گهر در خصوص اشتباهات داوری، عنوان کرد: داوران قشر زحمتکشی هستند اما ممکن است اشتباهاتی پیش بیاید. در چندین بازی این اتفاق برای ما افتاد که مقابل پرسپولیس خیلی واضح بود. البته یک بازی نبود و این اتفاق در ورزشگاه آزادی برای ما خیلی افتاده است. در 4-3 سال اخیر چه مقابل استقلال چه مقابل پرسپولیس اشتباهات داوری وجود داشته و به همین خاطر از یادها نمی‌رود! مطمئنا دیگر به این اتفاقات فکر نمی‌کنیم ولی هروقت اسم استقلال یا پرسپولیس می‌آید می‌گوییم الان در بازی ممکن است یک پنالتی، یک خطا یا یک اخراج اشتباه باشد! یا حتی گل ما را قبول نکنند! عاشوری در مورد رقابت این تیم با سایرین برای حضور در رتبه‌های بالای جدول، گفت: خیلی تیم‌های دیگری هستند که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. با این شرایط کارمان خیلی سخت است.استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که هزینه خیلی بیشتری کرده‌اند. ما تغییرات زیادی داشته‌ایم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین چایگاه را به دست بیاوریم. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید